dinsdag 9 december 2008

Nog 46 dagen en dan...

... vertrek ik naar Uganda!

Op zaterdag 24 januari vertrek ik met mijn medestudent Bieke voor drie maanden naar 'de parel van Afrika'...
Omdat we allebei laatstejaarsstudenten kleuteronderwijs zijn gaan we daar stage doen in een lokale kleuterschool. Dit doen we in het Engels... de officiƫle landstaal van Uganda.

Wij verblijven er drie maanden in een missiepost in Kagando die bestaat uit: een ziekenhuis, een kerk, een school en ons huisje.

Ik kijk er alvast naar uit en ben me al volop aan het voorbereiden: inentingen, Engelse taal leren, vliegtickets boeken,...

Als je dus wat meer wilt te weten komen over het onderwijs in Uganda of over mijn Afrika-avonturen in het algemeen moet je dus zeker deze blog in de gaten houden vanaf eind januari!

Vele groetjes

Karen

2 opmerkingen:

Juf Isabel zei

Hey karen ,

Ik wens je alvast heel veel succes op je reis en op je stage.
Ik zal zeker je blog regelmatig bezoeken.
Groetjes Isabel.

fien zei

hey hey karen

oe ist daar??
al veel bijgeleerd zeker ginder?? hoe smaakt het eten?? hopelijk goed want met daj zo geern snoept enzo... :)
hier in poperinge nog steeds het zelfde gangetje nog steeds geen lief voor mij natuurlijk!! als er van komt terwijl je ginder bent ga ik et je wel laten weten :)hehe

groetjes

dikke zoen fien