zondag 29 maart 2009

andere

- zondag naar het huis van mijn leerkracht geweest in
klein dorpje net voor Kyarumba. Hij heeft ons zijn hele dorp getoond en het was echt interessant. Na onze ‘leerwandeling’ zijn we naar zijn huis geweest en kregen we direct hopen foto’s dat we moesten bekijken en hierbij een koekje en een drankje (uit een flesje natuurlijk). Dan heb ik een pakketje handdoeken gegeven dat ik meegekregen had van de Katho en hij en zijn vrouw waren er erg gelukkig mee!


- er zitten dus muizen en ratten in ons verblijf… dinsdag stond er een sofa buiten uit de woonkamer en toen we vroegen waarom zeiden ze dat er dode ratten in zaten vanbinnen… (de sofa heeft enkele dagen buiten gestaan en staat ondertussen terug in de woonkamer) woensdagavond ook terug een ontmoeting gehad in de woonkamer met een levende rat. Ik denk dat ik misschien wel een fobie zou kunnen hebben (ik was namelijk terug aan het beven en eigenlijk bijna aan het hyperventileren…)

- dinsdag ook erg hartelijk onthaald geweest bij de leerkracht van Bieke. We kregen terug heel wat foto’s om te bekijken en moesten zelfs blijven eten!

- ik heb een pakketje ontvangen van mijn vriend en ouders… echt heel leuk! Met kaartjes, brieven, een aftelkalender en niet te vergeten… soeppakjes, snoepjes, koeken en andere lekkernijen nog eens BEDANKT!!!

- deze morgen voor de voorlaatste keer naar de zondagsmis geweest… we zijn al volop aan het regelen om afscheid van alles en iedereen te nemen en onze valies is zelfs al voor een deeltje gemaakt (met de souvenirs dat we hier gekocht hebben en dergelijke er al in)

- ik ben erg benieuwd: voor volgende week woensdag moesten we ons project wat veranderen omtrent ‘brede school’ omdat de leerkrachten van de kleuterschool iets in elkaar aan het steken zijn om afscheid van ons te nemen. We moeten maar liefst 5uren vrijhouden ervoor! (een deel met en een deel zonder de kinderen… ik ben heel nieuwsgierig!!)

Geen opmerkingen: