zondag 22 maart 2009

En we gaan nog niet naar huis…

Inderdaad, we gaan nog niet naar huis! Alhoewel ik moet zeggen dat het steeds inkort… Ik verlang wel meer en meer om iedereen terug te zien en alles te kunnen vertellen en mijn foto’s te tonen. Maar het blijft hier interessant en plezant en de tijd vliegt voorbij!

We hebben ondertussen al twee bevallingen gezien (beide maandagnamiddag) en ik was ontroerd, ik had niet gedacht dat het zo mooi ging zijn. We mochten zelfs foto’s nemen van de twee moeders! Nadien heb ik hen de foto’s getoond en hen proficiat gewenst met hun mooie gezonde baby en ze waren hier erg gelukkig mee.

Maandagmorgen werd er gezegd in de kerk dat iedereen wat moet opletten met het water omdat er een ‘cholera epidemie’ op komst is… dus extra onze handen wassen, water drinken dat zeker gekookt is,… is de boodschap! Ik heb dit meteen ook doorgezegd in school aan alle leerkrachten en kinderen zodat ook zij op de hoogte zijn.

Ik ben al enkele keren heel hard geschrokken door de muizen (dus toch geen ratten) in de keuken en de woonkamer te zien lopen… het went echt niet moet ik zeggen!

Volgende week werken aan onze bachelorproef (vergaderingen, helpen met de bibliotheek in het lager onderwijs te ordenen,…) en dus drie dagen mee op outreach.

We hebben een nieuwe aanwinst in het Clayhouse... een koelkast!! Dus vanaf nu kunnen we koud water drinken!!

Geen opmerkingen: