zondag 15 maart 2009

Enkele andere weetjes:

- we zijn een weekend naar Fort Portal geweest en het was erg leuk: we hebben kratermeren gezien, gaan wandelen in de jungle tussen de grotten en een mooie waterval, lekker gegeten, souvenirs gekocht, een warme douche kunnen nemen in de kamer,…

- ik ben te weten gekomen dat er in bepaalde kamers in ons verblijf hier in Kagando ratten zitten… brrr… ik voel me toch al wat minder op mijn gemak

- volgende week is het onze laatste volledige stageweek in school en het weeshuis omdat we hierna mee op outreach gaan en ons bachelorproject zullen uitwerken en afwerken (ik ben nu volop al mijn cadeautjes aan het tellen en classificeren dat ik mee had van thuis voor de kinderen hier in mijn klas)

- van 6 t.e.m. 9 april gaan Bieke, ik en Rommy (verpleegkundige uit Nederland) naar Lake Bunyonyi - - ik heb hier een kaart van Uganda gekocht zodat ik wat kan aanduiden welke stadjes en dergelijke ik al bezocht heb

1 opmerking:

miekem zei

dag Karen,

het is hier met Mieke, je nichtje: ik heb Kim gezien en ze heeft me de weblog doorgegeven. Intussen heb ik van mijn collega Caroline vernomen dat je het er heel goed stelt! de blog ziet er alleszins goed uit. Gezien ik er zelf al geweest ben in Fort Portal kan ik het me voorstellen wat je er allemaal beleefd hebt!
stel het nog goed en tot gauw :-)
Mieke