donderdag 9 april 2009

Lake Bunyonyi en waarschijnlijk mijn laatste bericht vanuit Uganda …

Onze voorlaatste avond in Kagando en waarschijnlijk mijn laatste keer op internet hier… nu terug in onze gewone kamer slapen dus voor twee nachten. Kvind het jammer want die ‘geodome’ beviel me echt wel hoor. Ik ging er wel aan kunnen wennen… wakker worden door het geluid van de vogels en de kano’s, zo’n prachtig uitzicht elke morgen…
Het was echt een hele mooie uitstap! Lake Bunyonyi is dus een heel groot meer met 22 eilanden en wij verbleven op het eiland ‘Byoona Amagara’. We hebben drie dagen lekker gegeten, naar de ‘Kisizi Falls’ geweest, de heetwaterbronnen van Kitagata (die echt heet zijn… ik kon er amper mijn voet insteken!), een wandeling op het eiland gemaakt,… Het was een zalige uitstap en perfect als afsluiter!

Geen opmerkingen: